Wednesday, May 2, 2012

 Een tijdje geleden was ik aan het rondsnuffelen op de website van Enchantra. Daar verkopen ze heel veel merken die je niet zomaar op elke webshop of winkel kunt kopen!
Ik vind het echt super leuk om onbekende merken uit te proberen, vooral als ze een leuke verpakking hebben. Toen kwam ik de potjes van ''scaredy cat'' tegen. Ze kosten maar 4.99 dus ik besloot er gelijk 3 te bestellen. 
Zelf heb ik gekocht:
 ''caged canary'', een mooie glanzende geel.
''Don't be koi'', een mooie koper achtige goud (die ik heel erg vaak gebruik).
''Nevermore'', een donker glanzende blauw.
Ze verkopen ook nog samples van elke kleur, die zijn maar 0,99. Geen geld dus gewoon kopen ;p.
Ik gebruik zelf ''Hera'' (proefverpakking) bij Deze look.
Ook is scaredy cat volledig diervriendelijk (in veel gevallen veganistisch), vrij van parabenen, een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en er zijn maarliefst 40 verschillende kleuren!
Ik ben er weg van <3
De dame achter Scaredy Cat Cosmetics, Kelly Fetterman, heeft met haar producten slechts één doel voor ogen; Het creeeren van iets moois en onverwachts.

Als je kijkt naar de schitterende kleuren die Scaredy Cat Cosmetics in het assortiment heeft kun je niet anders zeggen dan dat ze daar zeker in geslaagd is.

www.enchantra.eu








No comments:

Post a Comment